Langkawi

12 augustus 2015 - Langkawi Island, Maleisië

11 aug, 17:00," cabincrew prepare for take off", 17:20 " cabincrew prepare for landing".....en hop we zijn van van Penang naar Langkawi gevlogen.

Finn had niet eens tijd om in slaap te vallen. Bij aankomst meteen even gekeken of er een huur auto beschikbaar was. Ze rijden hier voornamelijk op scootertjes, maar dat past met z'n 5-en niet.

Nadat we 2 auto's geweigerd hebben en Gitte boos haar geld terug heeft gehaald, hebben we bij een andere verhuurmaatschappij wel een degelijke auto mee gekregen...( met werkende autogordels, airco en "niet rookgeur" )........ You don't mess with Maginianfi!!!!.

Op zoek naar onze Air BNB, een villa midden in de rijstvelden. Natuurlijk vinden we dat niet in 1x, maar een receptionist van een nabijgelegen hotel belt graag even voor ons en binnen 10 minuten rijden we achter een Maleisische Jamaicaan op een scooter aan. Hij blijkt de beheerder van de lodge te zijn.

Bedang Lankawi

Nu alleen nog even uitpakken en dan zijn we klaar om iets lekkers te eten. Het voordeel van een air BNB is dat er een eigenaar is die graag met je meedenkt.  Hij raadt ons ns het Queens café aan, heerlijk lokaal eten ergens achteraf onder de vrolijke lampjes

Finn met zijn burgerQueens Café

Voor de verandering liggen we deze avond eens voor 10 uur op bed. welterusten

1. Peter en gonny:
    13 augustus 2015
    Het een en ander is al op de app boorbij gekomen. Heel veel dank daarvoor!
    Het blijft hartstikke leuk om jullie zo te volgen.
    Geniet van de volgende dagen en van jullie verblijf op je "robinson"eiland!