van The Perhentians naar kuala Terrenganu

16 augustus 2015 - Kuala Terengganu, Maleisië

16 aug, na een vroeg ontbijt stappen we bepakt en bezakt in de jetti. We worden steeds handiger in het inpakken van de rugzakken. Ondanks alle souvenirs past alles er nog steeds in.

Steiger naar Boot Perhentians-vaste land

De rit terug naar het vaste land is wat natter dan de heenweg, grotere golven, vollere boot. Na 5 minuten hebben we flink wat boegwater over ons heen gekregen. Gelukkig wordt t daarna wat rustiger.

We moeten nog 2 uur wachten op de bus naar Kuala Terrenganu, deze brengt ons voor 10 Rm pp naar onze volgende bestemming. ( taxi kost 150-250 Rm, dat scheelt toch behoorlijk wat). We stappen dus weer in de bus met de lokale bevolking, op het moment dat je naar ze glimlacht.......beginnen ze meteen te stralen.  Culturen smelten samen

Verhit en stoffig  arriveren we rond 13 uur op het grote busstation van Kuala Terrenganu

Bus Kuala Besut-Kuala Terengganu

Even afkoelen bij de MAC, daarna met taxi naar ons volgende onderkomen: een air BNB, waarbij we de beneden verdieping van een heel huis mogen gebruiken. Miss Lucy staat al klaar en zwaaiend loodst ze de taxi chauffeur naar de oprit.

1. Peter en gonny:
    19 augustus 2015
    Prachtige foto's ! En zo leuk omdit allemaal te kunnen volgen.

Dit zal zo'n beetje jullie laatste bericht zijn. Mischien nog een verslag van de laatste dag vanuit dat geheimzinnige hotelletje?